Cookies van Travelution
Deze website maakt gebruik van cookies om zo goed mogelijk te functioneren en de gebruiker de beste ervaring te bieden.

deel  

Martijn Strijker & Karin Visser, AVIAREPS

“Wat betreft het organiseren van trade- en mediaevents zitten we nooit stil"

 

Het gaat consultancybureau AVIAREPS voor de wind. Het aantal klanten in de luchtvaart- en toerismebranche neemt toe en de AVIAREPS-teams in de Benelux groeien, met een verhuizing naar een nieuw pand en het openen van nieuwe kantoren tot gevolg. Martijn Strijker, general manager Belenux en Karin Visser, head of tourism Benelux, geven een update over de nieuwste ontwikkelingen.

Uitgebreid portfolio
“Ons totale portfolio bestaat inmiddels uit ruim veertig klanten. Rond de 65 procent in de luchtvaartindustrie. Recente toevoegingen aan het portfolio zijn Adria Airways, SkyWork Airlines en Visit Kent. Tevens zijn wij aangesteld als bureau voor de digitale marketing van Kroatië en per 1 augustus doen we ook de sales en marketing voor Rotana hotels. Opdrachtgevers waar we intensief mee samenwerken binnen de luchtvaart zijn o.a. Aer Lingus, Malaysia Airlines en TAP Air Portugal. Binnen de toerismedivisie werken we al jarenlang voor Holland America Line, Oman, St. Maarten en Trentino.”

Events
“Wat betreft het organiseren van trade- en mediaevents zitten we nooit stil. Dit jaar organiseerden we in Nederland voor het eerst de AVIAREPS Around The World Roadshow. De perfecte gelegenheid om reisprofessionals in contact te brengen met een breed scala luchtvaartmaatschappijen en bestemmingen. Wat ons betreft komt er zeker een vervolg. Ook organiseerden we een evenement voor Georgië en na de zomer staan er ook weer diverse activiteiten op het programma, waaronder de Caribbean Tourism Organization roadshow in oktober, een mediabijeenkomst voor Trentino, een event van Air Namibia en Namibia Tourism en de jaarlijkse media workshop in januari.”

Nieuw bedrijf
“De afgelopen jaren zijn voor ons best wel turbulent geweest. We hebben een behoorlijke metamorfose doorgemaakt en zijn eigenlijk een nieuw bedrijf, met een totaal andere structuur, mentaliteit, nieuwe klanten en een frisse blik. Een nieuw kantoor was in dat opzicht een logische stap. De overstap naar het nieuwe pand in Hoofddorp is goed bevallen. Onze nieuwe plek heeft veel open ruimtes en is een goede thuisbasis voor de verdere verdieping van onze samenwerking tussen onze toerisme- en luchtvaartdivisies. In België staat er eveneens een verhuizing van het kantoor op de planning, omdat we gewoonweg uit ons jasje zijn gegroeid. Daarnaast hebben we recentelijk een kantoor in Luxemburg geopend.”