Cookies van Travelution
Deze website maakt gebruik van cookies om zo goed mogelijk te functioneren en de gebruiker de beste ervaring te bieden.

deel

Dj-duo Sunnery James & Ryan Marciano

"We gaan wel eens samen op vakantie"

De hele wereld is het kantoor van dj-duo Sunnery James & Ryan Marciano. Ze reizen samen de hele wereld over om op te treden. Als ze tussen alle hectiek even vakantie hebben willen ze het liefst ontspannen en tijd doorbrengen met hun gezin.

Lokale delicatessen
Sunnery: “Voor onze optredens komen we in veel verschillende landen en steden. Het verschilt heel erg per optreden of we de kans hebben om daar iets van te zien. Soms plakken we er een dag aan vast, maar vaak moeten we weer door naar een volgende gig.”
Ryan: “Of weer lekker naar huis! Maar als we ergens zijn en we hebben de tijd, dan vinden we het wel altijd leuk om de stad in te gaan, een beetje sightseeën en lokale delicatessen uitproberen. We houden erg van eten!”
Sunnery: “Jazeker, qua eten is Japan mijn favoriet. Ik ben gek op Japans eten. Eén van mijn lievelingsrestaurants is Nobu, één van de beste Japanse restaurants ter wereld. Maar het eten in India vind ik ook fantastisch.”

Quality time
Sunnery: “We reizen natuurlijk veel samen, maar vaak als we vliegen zijn we of aan het slapen of alvast sets aan het voorbereiden, dus het is niet alsof we de hele reis met elkaar bezig zijn. Soms hebben we de grootste lol samen en soms zitten we tien uur naast elkaar en zeggen we niks. Toch gaan we ook af en toe samen op vakantie. Onze gezinnen gaan erg goed met elkaar samen, dus dat is altijd heel gezellig. Maar de meeste van onze vakanties brengen we los van elkaar met onze eigen gezinnen door. Wij proberen zo’n twee keer per jaar met het hele gezin op vakantie te gaan. Vaak zijn dat wel strandvakanties waar we heerlijk tot rust kunnen komen en de kinderen gewoon lekker kunnen spelen. Maar ik ga ook graag op wintersport. Dit jaar staan we op Tomorrowland Winter in Alpe d’Huez, dus dat wordt gekkenhuis. Lekker een uurtje boarden en daarna met z’n allen een goed feestje bouwen. ”
Ryan: “Doordat we zoveel reizen en weg zijn voor werk, vinden we het heerlijk om even quality time te hebben met onze eigen gezinnen. Mijn ideale vakantie is chillen en tijd met mijn gezin doorbrengen. Wij leven een vrij hectisch leven, dus als we vakantie hebben vind ik het heerlijk om even helemaal niks te doen. Ik heb een groot deel van afgelopen zomer met mijn gezin op Ibiza doorgebracht. We draaien daar elke woensdag in Hï Ibiza dus dan combineer ik vakantie met werk. Ibiza is echt mijn favoriete bestemming. Zodra ik daar op het vliegveld sta voelt het een beetje als thuiskomen. Overdag lekker naar het strand en dan ’s avond naar ons eigen feestje. Ik vind het echt een heerlijk eiland, maar je moet overdag wel de kleine strandjes opzoeken waar het niet te druk is.”
Sunnery: “Mijn favoriete bestemming is Brazilië. De cultuur, de mensen en natuurlijk de stranden. De laatste keer was ik in Bahia, echt één van de mooiste plekken op aarde.”
Ryan: “Er zijn trouwens veel landen waar we wel eens gedraaid hebben en waar we graag meer van zouden willen zien. Eigenlijk geldt dat voor alle landen in Azië. Steden zoals Tokyo zijn waanzinnig, daar zou ik nog wel wat meer tijd willen doorbrengen. We zijn er nu een aantal keer geweest en dan kijk je echt je ogen uit.”

Backpackend door Azië
Sunnery: “We zitten natuurlijk vaak in luxe hotels voor werk, dat hoeft op vakantie niet per se voor mij. Maar tijdens een tour is een beetje luxe toch altijd wel fijn. Je zal ons niet snel met een backpack door Azië zien reizen. Dat trok me vroeger al niet en ik zie het nu al helemaal niet meer gebeuren. Stel je voor Ryan, onze volgende Aziëtour gewoon lekker backpackend!”
Ryan: “Haha, nou liever niet! Vroeger ging ik wel eens kamperen met mijn familie, maar echt backpacken heb ik nooit gedaan. En wat Sunnery zegt, geldt ook voor mij. Ik zie het mezelf niet snel doen. Ik hoef ook echt niet altijd in het duurste hotel te zitten, maar een beetje luxe is toch wel fijn. Helemaal als je op vakantie bent.”

Thuiskomen in New York
Sunnery: “Mijn favoriete stad is Parijs of New York. Parijs is wat mij betreft dé stad op het gebied van mode. Iedereen in Parijs ziet er stijlvol uit. Sinds ik mijn eigen kledinglabel ben begonnen, ga ik een aantal keer per jaar naar Parijs voor Fashion Week. In New York hebben we een aantal jaar gewoond. Het er voelt er nog steeds als thuis. Ryan: “Ik hou ook echt van New York. We komen er regelmatig om te draaien, maar die stad verveelt nooit.”

Over Sunnery & Ryan
Sunnery Gorré en Ryan de Lange leren elkaar kennen als collega’s in een kledingwinkel in 2006. Vanaf dat moment beginnen ze samen muziek te maken. Inmiddels zijn ze als Sunnery James & Ryan Marciano een grote naam in de internationale muziekwereld. In 2013 lanceerden ze samen met Nicky Romero de track SOTU, die wereldwijd een succes werd. Anno 2018 treden ze op over de hele wereld. Sunnery James heeft sindskort tevens een eigen kledinglabel, FORCEREPUBLIK.