Cookies van Travelution
Deze website maakt gebruik van cookies om zo goed mogelijk te functioneren en de gebruiker de beste ervaring te bieden.

deel  

7 december 2017
Neckermann lanceert nieuwe vroegboekcampagne

 


Neckermann Reizen (onderdeel van de internationale Thomas Cook Group) heeft haar nieuwe vroegboekcampagne gelanceerd. De campagne laat zien dat je op vakantie vaak even niet de druk wilt voelen, dit moet vooral een periode zijn waarin je een versnelling lager gaat en uit de dagelijkse sleur  bent en dat vooral doet op jouw manier. Een vorm van ontspanning die verder gaat dan ‘niets doen’. Om dat te kunnen bereiken is toegewijde inspanning nodig: ‘the extra mile’, ofwel; ‘meer’. En dat is de belofte van Neckermann: ‘Meer dan jezelf zijn’. 

Of het nu gaat om tijd doorbrengen met je familie, geliefde of vrienden, een actieve vakantie of juist totale ontspanning, Neckermann voorziet in deze behoeftes. De commercial laat zien hoe uniek elke vakantie is en de reisaanbieder zal alles in het werk stellen om aan elke vakantieverwachting te voldoen, zodat er veel mooie herinneringen gemaakt kunnen worden.

De campagne is volledig in lijn met de strategie van de internationale Thomas Cook Group waarbij de nadruk ligt op de ‘eigen’ hotels waarvan er komende zomer weer twaalf bij komen. De ‘Meer dan jezelf zijn’ campagne introduceert en verduidelijkt de ‘eigen’ hotelconcepten. 

Christoph Liefländer, Distributie & Marketing directeur van Neckermann Nederland zegt: “In de campagnes van de afgelopen jaren werd de zorgeloosheid tijdens de vakantie benadrukt waarbij Neckermann voor alles zorgt en de vakantieganger meer dan zichzelf kan zijn tijdens de vakantie.  Met deze campagne wordt duidelijk dat, welke vakantie je ook zoekt, Neckermann altijd een passend aanbod heeft. Wij hopen dat het mensen aan het lachen maakt en laat nadenken over een volgende vakantie”.

De nieuwe campagne zal in de komende maanden in alle Thomas Cook landen te zien zijn.