Cookies van Travelution
Deze website maakt gebruik van cookies om zo goed mogelijk te functioneren en de gebruiker de beste ervaring te bieden.

deel  

25 oktober 2017
Thomas Cook opent 11 nieuwe hotels

 


Thomas Cook breidt haar portfolio ‘eigen’ Hotels & Resorts verder uit met 11 nieuwe hotels. De nieuwe hotels omvatten vier SENTIDO's en drie adult-only Sunprime hotels. Samen met de eerdere aankondiging van nieuw te openen hotels onder de eigen merknamen, zien in totaal 20 nieuwe Hotels & Resorts het licht tussen nu en winter 2018/19.

Twee nieuwe aanwinsten zijn volgend jaar, zomer 2018 te vinden in Spanje aan de zuidelijke Costa de la Luz. Islantilla is een  mooie nieuwe bestemming voor Thomas Cook. Na de introductie van het Griekse Thessaloniki, zal een nieuw smartline hotel volgend jaar zomer aan de Olympus Riviera in Noord-Griekenland openen naast het geplande SENTIDO Mediterranean Village.

Een andere opvallend nieuwe opening is een tweede SENTIDO voor Thomas Cook in Italië: SENTIDO Orosei op Sardinië dat na het succes van SENTIDO Acacia Marina op Sicilië wordt gelanceerd.

Het nieuwe hotelconcept Casa Cook loopt goed. Voor liefhebbers zijn er twee nieuwe openingen bevestigd. Aankomende zomer opent Casa Cook in Chania op Kreta en voor zomer 2019 is het contract rond voor Casa Cook in Kroatië.

Peter Fankhauser, CEO, Thomas Cook Group, zei: "De 11 nieuwe hotels die we aankondigen getuige van het feit dat we steeds investeren in onze klant en graag in hun behoeftes willen voorzien. We blijven doorgaan met het vinden van nieuwe bestemmingen voor onze klanten en bieden een scala aan hotels in populaire gebieden die ons een veerkrachtige portefeuille geven voor zomer 2018. Doordat we de focus op onze klanten houden, bieden onze eigen Hotels & Resorts ons de mogelijkheid om nog meer controle op de positieve klantenervaring te houden. Het succes van ons tweede Casa Cook hotel in Kos, wat bijna honderd procent vol was deze zomer, laat zien hoe wij in staat zijn nieuwe klanten aan te trekken voor Thomas Cook en de klanttevredenheid verder kunnen verbeteren. "

Nieuwtjes
Andere opvallende nieuwtjes in de eigen Hotels & Resorts zijn: Kies jouw kamer, waar vakantiegangers vooraf hun kamer kunnen kiezen op basis van een persoonlijke voorkeur. Daarnaast profiteren alle gasten van de 24-uurs tevredenheidsgarantie waarin het bedrijf zich ertoe verplicht om binnen 24 uur een probleem op te lossen, alsook de Connected Service die ervoor zorgt dat de gasten op elk moment met een Thomas Cook-vertegenwoordiger contact kunnen opnemen, dag en nacht tijdens hun vakantie

Als gevolg van de veranderingen zal het eigen merkportfolio tegen het einde van winter 2018/19 op (191) hotels staan, waaronder ook de acht Aldiana resorts.