Cookies van Travelution
Deze website maakt gebruik van cookies om zo goed mogelijk te functioneren en de gebruiker de beste ervaring te bieden.

deel  

6 oktober 2017
Tourism Australia richt zich op jeugd met tv-kanaal

 


Tourism Australia heeft een nieuw tv-kanaal gestart om jongeren over de hele wereld te bereiken. Het nieuwe kanaal brengt nieuwsverhalen vanuit heel Australië en is onderdeel van een nieuwe campagne van 5 miljoen dollar. 

Aussie News Today deelt verhalen uit Australië met jongeren over de hele wereld. Managing Director John O'Sullivan vertelt dat de nieuwe campagne hoogtepunten van unieke Australische bestemmingen zal belichten met een focus op ervaringen van jonge reizigers. "We willen met Aussie News Today een glimlach op de gezichten van jonge mensen toveren, met leuke, insprierende verhalen over het dagelijks leven Down Under. Van krokodilduiken tot selfies met wallaby's en kameelraces, Australië is een opmerkelijk continent dat zoveel verhalen te vertellen heeft." De campagne maakt vooral gebruik van social media om de doelgroep te bereiken.

Belangrijke doelgroep
De Australische minister voor toerisme, Steven Ciobo, benadrukt dat jonge reizigers tot 30 van groot belang zijn voor de Australische reissector. "Veel mensen onderschatten hoe belangrijk de jongerenmarkt is voor Australië, maar jonge reizigers verblijven langer, ontdekken meer en geven uiteindelijk meer uit dan andere doelgroepen." De nieuwe campagne zal in eerste instantie vooral gericht zijn op de 4 belangrijkste markten voor Australië, Groot-Brittannië, Frankrijk, Duitsland en Italië, en volgend jaar worden uitgerold in andere markten.