Cookies van Travelution
Deze website maakt gebruik van cookies om zo goed mogelijk te functioneren en de gebruiker de beste ervaring te bieden.

deel  

7 juni 2017
Vluchtinformatie KLM via Twitter en WeChat

 

Vanaf vandaag kunnen KLM-passagiers wereldwijd hun boekingsbevestiging, incheckinformatie, instapkaart en vluchtstatus ontvangen via Twitter en WeChat in 10 verschillende talen. Zo is alle informatie makkelijk op één plek te vinden – thuis, onderweg of op de luchthaven. Klanten kunnen bovendien dag en nacht direct contact opnemen met het socialmediateam van KLM via Twitter en WeChat.

De nieuwe service is beschikbaar voor alle KLM-klanten die tickets boeken of inchecken via KLM.com en ervoor kiezen om informatie te ontvangen via Twitter of WeChat. De dienst wordt vandaag uitgerold en zal de komende weken steeds breder beschikbaar komen. 

"Na de introductie van de Messengerservice, is het aanbod van KLM-vluchtinformatie op Twitter en WeChat een perfecte uitbreiding van onze socialmediastrategie. Wij willen zijn waar onze doelgroep is. Door klanten te laten kiezen voor hun favoriete platform, tilt KLM haar socialmediadienstverlening naar een hoger niveau. Op deze manier blijven we pioniers in de luchtvaartindustrie", aldus Pieter Elbers, president-directeur van KLM.