Cookies van Travelution
Deze website maakt gebruik van cookies om zo goed mogelijk te functioneren en de gebruiker de beste ervaring te bieden.

Spotlights

Deel  

GlobActive wil Bonaire weer op de kaart zetten in Nederland


Sinds januari van dit jaar heeft GlobActive de eer gekregen om de promotiewerkzaamheden voor Bonaire op zich te nemen. Ryan Hart van GlobActive is aangesteld als nieuwe European Representative voor Tourism Corporation Bonaire (TCB). Inmiddels ligt er een uitgebreid marketingplan voor de komende tijd...

Lees meer
Deel  

2019 uitstekend jaar voor Duitsland


Tijdens de Vakantiebeurs in januari bleek uit het onderzoek van NBTC-NIPO dat Duitsland in 2019 wederom de belangrijkste buitenlandbestemming voor Nederland was. Michaela Klare, directeur van het Duits Verkeersbureau, reageerde verheugd op die notering en is tevens positief over het komende jaar. ...

Lees meer
Deel  

Succesvolle campagne IsraŽl blijft lopen


Israël boekt onder Nederlanders zeer goede resultaten met de succesvolle campagne ‘Two cities, one break’. Ook wereldwijd zit het bezoekersaantal sterk in de lift. Travelution sprak met Erik Verschoof en Jeffrey Cohn van het Israëlisch Nationaal Bureau voor Toerisme over de pos...

Lees meer