Cookies van Travelution
Deze website maakt gebruik van cookies om zo goed mogelijk te functioneren en de gebruiker de beste ervaring te bieden.

deel  

20 augustus 2019
Quintana Roo (Mexico) lanceert Guest Assist-programma

 


Het toerismebureau van de Mexicaanse staat Quintana Roo heeft een nieuw programma ontwikkeld waarmee bezoekers 24 uur per dag informatie kunnen inwinnen over de regio. Het Guest Assist-programma bestaat uit tweetalig personeel, een gratis hotline inclusief noodnummer, een informatieve website en een nieuwe app. Daarmee wil het toerismebureau de veiligheid en tevredenheid van haar bezoekers garanderen.

Noodsituaties
Het Guest Assist-team staat klaar voor bezoekers die op zoek zijn naar officiële informatie, specifieke vragen heft of hulp nodig heeft bij problemen. Hieronder vallen bijvoorbeeld medische problemen of andere noodsituaties, verloren paspoorten, hulp bij pech onderweg, creditcardproblemen, diefstal of andere problemen. Ook kunnen bezoekers er terecht voor contactinformatie van alle ambassades en consulaten, de politie en andere hulpdiensten in de staat. Het tweetalige team, inclusief juridische experts, is 24 uur per dag beschikbaar via de hotline.

Het toerismebureau raadt reisprofessionals aan het Guest Assist-programma op te nemen als belangrijke bron voor reizigers die Quintana Roo zullen bezoeken. Naast de website en app (te downloaden via de Apple Store en Google Play Store) is er tevens printmateriaal beschikbaar voor offline gebruik op www.guestassist.mx.